Kan vi bygge om maskiner om kunden ønsker en annen funksjonalitet?

Nei. Verkstedet kan ikke gjennomføre ombygginger, med mindre det er avklart og godkjent av leverandør. Ombygginger som kunden gjennomfører selv, vil medføre at garanti/garanti på verkstedreparasjon bortfaller. 

Kan kunden gjennomføre service reparasjon selv?

Dette er ikke noe vi anbefaler, når man uten nødvendig reparasjonsunderlag/spesialverktøy for service, reparasjon og sluttkontroll ikke vil kunne gjennomføre en tilstrekkelig service/ reparasjon. 

Kan kunden selv kjøpe deler til maskiner?

Ja, om kunden vet hvilke deler de skal kjøpe. Dette bestilles gjennom kontakt med kundeservice. 

Hvor mye koster en reparasjon?

Pris på service/ reparasjon kan kun gis av verkstedet. Ønske om prisoverslag anmerkes på S.O. ved innsending av maskiner til reparasjon/service.

Er maskinen lønnsom å reparere?

Verkstedet er behjelpelig med å vurdere om det er en lønnsom reparasjon og forelegge dette for kunde. 

Hvor lang tid tar reparasjonen/status for spesifikke reparasjoner?

Kontakt fredrik.odegaard@motek.no eller havard.mathlin@motek.no

Har verkstedet utlånsmaskiner?

Nei.

Hva er prisene på re-setting av kjernebor?

Disse prisene ligger på hjemmesiden vår og du finner de her.  Husk at du må være innlogget for å se egne avtalepriser. 

Trenger vi å skrive en serviceordre pr. bor som skal resettes?

Nei, flere bor kan føres på en og samme serviceordre. 

Kan vi sende flere serviceordre i samme forsendelse?

Ja, husk alltid at det skal skrives en serviceordre pr. maskin, men de kan eksempelvis pakkes i samme eske. Påse at det fremgår av fraktseddelen hvilke serviceordre som følger forsendelsen.

Koster forsendelse av maskiner tur/retur verkstedet noe for kunden?

Nei.

Kontakt kundeservice mellom 07:00 - 16:00

Telefon

23052500