Jeg trenger fakturakopi - hvordan kan jeg få det? 

Fakturakopi kan du enkelt finne selv ved å gå inn på «ordrer» under min side. Klikk deg videre inn på ønsket ordrenummer. Nederst på ordreoversikten finner du knappen for å laste ned fakturakopi. 

Det er en feil på fakturaen min - hva gjør jeg? 

Ta kontakt med oss på firmapost@motek.no så vil vi kunne hjelpe deg. Oppgi ordrenummer eller fakturanummer slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Jeg har fått inkasso på en faktura - hva gjør jeg? 

Ta direkte kontakt med Svea Finans eller sendt en mail til firmapost@motek.no for å få fakturakopi.

Fakturaen er sendt ut til feil firma - hva gjør jeg? 

Send mail til firmapost@motek.no med informasjonen du har. Oppgi ordrenummer eller fakturanummer slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Hvilke betalingsløsninger har dere?

Bedrifter som registrerer seg som kunde hos oss får kredittkonto med 14 dagers betalingsfrist via faktura.  Vi sender ut faktura via post, EHF eller epost. Du kan også betale med kort både i butikk og på nett. 

Kan jeg som privatperson få handlekonto?

Nei, som privat kunde må du betale med kort enten i butikk eller på motek.no

Kan jeg som privatperson handle hos dere?

Ja, du kan både registrere deg som kunde og bestille på nett og i butikk. Betaling gjøres med kort. 

Kan jeg få en oversikt over fakturaene mine?

Ja. Ved å registrere deg som webbruker får du full tilgang til alle fakturaer uavhengig av om bestillingen er gjort i butikk eller på nett. 

Kontakt kundeservice mellom 07:00 - 16:00

Telefon

23052500