Logg inn
Din bestilling

Ingen problemer. Ingen kostnader.

Vår service – din fordel

Det skal være enkelt for deg: Du må verken fylle ut garantikort eller dokumentere kjøpsdato, vi stiller ingen spørsmål. Kontakt Motek eller send verktøyet direkte til et Moteksenter. Vi tar oss av resten!
Raskt og sikker behandling: Vi garanterer rask reparasjonstid og topp kvalitet på reparasjonene, slik at du kan benytte ditt Hiltiverktøy som forventet.

Livstidsgaranti

Motek reparerer eller erstatter, uten kostnad, alle Hilti-verktøy med mangler som skyldes fabrikasjonsfeil – i hele produktets levetid.

Ingen kostnader i opptil 2 år

Med Hiltiverktøy får du ingen kostnader i opptil 2 år* fra kjøpsdato. Dette gjelder ved:
  •     Reparasjon eller bytte av defekte deler – inkludert arbeidstid når maskinene har stoppet.
  •     Service på maskiner med serviceindikator når denne lampen lyser.
  •     Test, justering og sluttkontroll av alle maskiner som har vært inne til reparasjon eller service.

* Hilti Lifetime service gjelder ikke:

  • Batterier: Gjelder ikke for Ni-MH/Ni-CAD
  • Boltepistol: Stempel og stoppring er ikke inkludert
  • Ved feil bruk, bruk utenfor bruksområde eller skade grunnet ytre påvirkning (fallskader, unødig kraft, naturkrefter, el.l.)
  • Ved reparasjon av uautorisert personell eller bruk av ikke-Hilti-deler bortfaller Hilti Liftetime Service.
  • Lifetime Service gjelder for verktøyet uten tilbehør og forbruksmateriell
  • Kostnadstak-verdi på batteriverktøy gjelder kun for maskin. Batteri og lader faller bort etter 2 år med ingen-kostnad, men har fortsatt livstidsgaranti.

Har du spørsmål?

Dette lurer andre kunder på om Hilti Lifetime Service:
  1. Børstene er slitt. Dekkes dette av Hilti Lifetime Service?
    -
    Alle reparasjoner og servicekostnader dekkes av konseptet i 2 år og ingen kostnader-perioden.
     
  2. Hilti Litium Batteriet virker ikke like bra som da det var nytt. Dekker Hilti Lifetime Service et nytt batteri?
    - Hilti Lifetime Service dekker kostnaden av utvidet elektronisk testing og eventuelt nytt batteri i perioden 2 år og ingen kostnader, hvis test av batteriet viser at batteriet har verdier som er utenfor de spesifikasjoner Hilti oppgir at et Hilti batteri skal ha.
  3. Boltepistolen trenger en rens, dekker Hilti Lifetime Service dette?
    - Hilti Lifetime Service dekker alle servicekostnader i perioden 2 år og ingen kostnader.
  4. Min Hilti var til reparasjon for 5 mnd. siden. Det ble byttet børster og ledning. Nå virker ikke slaget lenger. Dekkes reparasjonen til dette av Hilti Lifetime Service ?
    - Ja, ny reparasjon dekkes av Hilti Lifetime Service-konseptet på de Hilti-maskinene som er dekket av Hilti Lifetime Service. Det er 6 mnd. ”ingen kostnader” etter Hilti-reparasjoner.
  5. Jeg skulle bare hatt ny ledning til min maskin, og den kan jeg skifte selv. Får jeg ledningen gratis på Hilti Lifetime Service?
    - Det anbefales ikke at kundene reparerer maskinene selv eller at kunden får andre enn Hilti service personell til å reparere Hilti maskinen. Da bortfaller Hilti Lifetime Service.

Våre verksteder

Våre verksteder befinner seg i Oslo, Bergen og Trondheim. Vi har et stort lager av reservedeler, kalibreringsområdet for laser, og høy kunnskap blant våre medarbeidere, og har service, vedlikehold og reparasjoner på ca 30 000 maskiner i løpet av et år. Vi vet at din tid er viktig og bestreber oss alltid på å sende tilbake verktøyet på kortest mulig tid, helst innen 3 dager. Kontakt din selger eller vår kundeservice om du har spørsmål vedrørende repararasjon av ditt verktøy

Dine data, dine valg

Dine data er trygge hos oss. Vi bruker dem til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene du ser og bruker.

Vis meg mer